Ruokaa ja juomaa:)

Kuva

 

Pari viikkoa treenejä takana ja yllätyksekseni huomasin kuinka paljon sitä pitääkään syödä!!

Treenit aloittessani tarkistin ruokavalioni. Silloin kaloreita tuli n.3200/päivä. Eka viikon sinnitelin sillä mutta sitten nälkä oli niin mahdoton että nostin 3500 kaloriin, kun tarkoitus ois pikku hiljaa lisätä massaa. Pari päivää meni tuolla määräällä mutta loppuviikosta otin jo 3700 kaloria päivässä, katsotaan josko ensi viikon pärjäilisi sillä. Painoa on kahdessa viikossa tullut 400g lisää, joten hitaasti mutta varmasti suunta on ylöspäin.

Ruokavalioni koostuu tällä hetkellä siten että treeni päivinä on 4 ateriaa ja 3 välipalaa joista 2 tulee lisäravinteista. Välipäivinä 4 ateriaa ja 2 välipalaa joista toinen on lisäravinteita. Pääsääntöisesti kalorini koostuu proteiinista (30-35%) ja rasvasta (50%). Hiilareita syön maltillisesti ja käytännössä ajoitan hiilarit aamupalalle ja treenin jälkeen. Rasvana käytän pääsääntöisesti rypsi- ja oliiviöljyä. Ateria rytmi on seuraavanlainen klo 8. Aamupala, klo 10. välipala, klo 12. lounas, klo 14. välipala/tankkaus treeniin (klo16-16.30 palkkari) klo17.30 päivällinen ja klo 21. iltapala. Treeni on n. klo.14.30-16.00

Vaikka on ns. massakausi niin seuraan syömisiäni hyvin tarkasti ihan sen takia että aikanaan siten diettaaminen ei olisi niin vaikeaa. Kuvan viini viittaa lauantai päivään joka on massakaudellakin niin sanottu cheatti päivä eli kuvioissa on hyvää ruokaa hyvän juoman kera. 

Näillä mennään, ensi viikkoon!!

-J-

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s