Pääsiäistä ja lisäravinteita!

image

No niin parisen viikkoa tuossa vierähti ettei ole kerrennyt tännekkään tarinoimaan. Pikainen päivitys omaan tilanteeseen. Aamupaino on jo 87,2kg ja treenit kulkee hyvin. Sellainen muutos on tehty treeniin että nyt on nelijakoinen ohjelma ja treenaan joka toinen päivä joten kierrolle tulee pituutta 8 päivää. Jako on: 1.rinta ja hauis 2.jalat 3.olkapäät ja ojentajat 4.selkä ja takaolkapäät.

Minulta on paljon kyselty lisäravinteista ja niiden käytöstä. Itse olen sitä mieltä että perustreenajalle ainoa tarpeellinen lisäravinne on hyvä palautusjuoma ja tietysti hyvä monivitamiini. Ja nämäkin vain hyvän ruokavalion tukena.
Minä olen aina käyttänyt kohtuullisen paljon erillaisia lisäravinteita ja nuorempana varsinkin tein sen virheen että uskoin kaiken maailman mainoksiin. Eli mitä isompi ukko oli kuvassa niin sen parempihan se tuote varmasti on. No näinhän asia ei ole vaan jokainen mainostaa sitä tuotetta mistä hänelle eniten maksetaan. Toinen virhe mikä yleensä tapahtuu on että käytetään kyllä jos minkä näköistä lisäravinnetta mutta muu syöminen ja eläminen on kaikkea muuta kuin säännöllistä niin sitten parjataan ettei näistä ole mitään hyötyä!

Itselläni tämän hetkinen ravinnepuoli menee seuraavasti:
Aamupalalla monivitamiinit, omega 3 sekä vahva d-vitamiini ja MSM.
Aamupäivän välipala tulee massanlisäys juomasta.
Iltapäivän välipala eli treeniä edeltävä ateria. Protsku, EAA+G, kreatiini, l-arginiini ja beta-alaniini.(toisinaan käytän tässä myös Bomb valmis laturia).
Treenin jälkeen onkin vuorossa palkkari jossa on massanlisääjää ja protskua.
Iltapalalla tulee vielä otettua EAA+G, MSM ja L-arginiini
Orhimax suorituskyvyn lisääjää käytän aina jaksottain 3 viikkoa käytössä ja yksi viikko taukoa.

Massanlisääjän ja lisäprotskun määrät lasken siten että ensin lasketaan mitä saadaan ruuasta ja loput lisätään jauheista. Muiden lisien annostukset olen tutkinut hieman tuolta jenkkilän puolelta ja tietenkin aina seuraan että miten keho näihin reagoi. Esim. MSM jauheen päiväannos on mulla 15 grammaa. EEA+G 25 grammaa. Beta-alaniini 5 grammaa. Orhimaxia kovimillaan 18 grammaa päivässä.
Tälläiset napalmit toimii ainakin tällä hetkellä tosi hyvin meikäläisellä, turhaa vaiko ei sen aika näyttää. Mutta käytännössä jos jonkin näistä jätän vaikka kahdeksi viikoksi pois niin sen kyllä sitten huomaa. Pumpit heikkenee ja olo on paljon väsyneempi.

Huomenna oisikin vuorossa selkätreeni ja kun sattuu vielä olemaan syntymäpäiväni niin otetaan treenistä vähän kuvia ja niitä varmaan ensi viikon aikan julkaistaan salimme nettisivujen kuvagalleriassa. Osoite on siis http://www.jmkuntosali.fi

Ps. Kärpät nousee vielä

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s