Kylläpä maistuu!!

Treeni hyvälle kevyen viikon jälkeen!

Loistava treeni viikko takana. Keho vastasi kaikkiin treeneihin todella hyvin ja fiilikset hyvinkin korkealla. Kyllä tässä vaiheessa taas muistaa että miksi se kevyt viikko sinne väliin pitää aina sovittaa. Tuntuu että sai vaan joka treenin paremman ja paremman tuntuman treenattavaan lihakseeen.

Pieni miinus oli perjantain jalkatreeni joka itsessään sujui tosi hyvin ja kaikki lihat tuli maukkaan kipeiksi mutta jossain liikkeessä selkä kävi vähän huonossa asennossa ja nyt on kaksi päivää tehty tehostettua lihashuoltoa ja saunomista:)

Keskiviikon rinta,hartia, ojentaja treeni oli ehkä kaikkein juhlavin sillä ensimmäistä kertaa rintalihaksen repeytymän jälkeen pystyin sen verran jo treenaamaan rintaa että sen tunsi seuraavana päivänä. Testasimme myös rinnalle ja olkapäille TUT(time under tension) menetelmää ja totesimme hyväksi. Räjähdysmäinen pumppi sillä ainankin saavutettiin:)

Tästäpä sitten tein sellaisen suunnitelman että joka toinen treenikierto vedetään yksi kova sarja per liike ja suht raskaalla painolla. Joka toinen kierto taas tehdään pumppaavaa ja TUT menetelmää käyttäen. Neljä treeniviikkoa näin ja sitten 5.viikko otetaan löysästi palautellen.

Ravintopuolelle tein sellaista hienosäätöä että ennen treeniä ja treenin aikana nautitaan enemmän hiilareita kuin aiemmin kuitenkin niin että päivän kokonaishiilari määrää ei muutettu. Meidän treenit ajoittuvat yleensä n. puoli seitsemään illalla ja kun nousen aamulla klo 5 töihin niin väsymisen vähentämiseksi syön päivän kohtuu kevyesti ja protskupitoisesti ja sitten tunti ennen treeniä hiilareita koneeseen.
Iltatreenissä on aiemmin ollut se ongelma etten tahdo saada illalla unta ja uni on ollut levotonta. Tietenkin treenilaturilla on vaikutus tähän mutta itse sain korjattua ongelman niin että syön päivän isoimman aterian klo21 illalla ja sen jälkeen unta ei tarvi houkutella. Yöksi varalle aina protskupirtelö jääkaappiin jos sattuu yöllä heräämään siihen että on nälkä:)!

Loppuun vähän motivaattoria!

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s