Perinteistä treeniä

Tässäpä jälleen jalkatreenin jälkeen istahdin kirjailemaan tänne hiukan ajatuksia menneeltä viikolta. Kuluva viikko on siinä mielessäkin ollu normaalista poikkeava että päivät on vietetty hirvimetsällä ja treenit on tehty sitten iltasella.

Ihan kohtuullisen hyvin on pystynyt syömään myös tuolla metsälläkin ku on iso eväsreppu mukana ja maanantaina aloitin kreatiini tankkauksen joten eiköhän paino lähde tästä taas nousuun vähitellen. Kreatiinia otetaan ny aluksi reilu 20g/päivä ja sitten ylläpitoon käytän 12g/päivä. Samoin Testopac ja GH Pulse otettiin maanantaista lähtien ravinnepuolelle lisukkeeksi. Muut ravinteet tällä hetkellä on B,C ja D vitamiinit, Kalaöljy, gaineri, EAA, ja xtreme muscle speed laturi. Ainakin tän päivän jalkatreenissä kyllä turpos jalat ihan hurjaan pumppiin joten hyvää apua tuntuu ravinteista olevan.

Mutta sitten tuohon treeniin. Tässä on oikeastaan pari viikkoa käytetty perinteistä bodaus treeniä jossa on suht paljon volyymiä ja intesiteetti pidetään korkeana lyhyellä palautus ajalla sarjojen välissä. Esim. viime sunnuntain selkä ja takaolkapää treenissä tuli n.30 sarjaa ja aikaa itse treeniin meni 55minuuttia ja tuloksena oli aivan järkyttävän kipeet lihakset. Täytyy sanoa että todella vaikeaa oli aluksi asennoitua tälläisiin treeneihin koska treenipainot on vähän pienemmät. Toisaalta sairastuvalla ei kehitystä saa aikaiseksi joten nyt vaan tähdätään kovaan pumppiin, paikkoja hajoittamatta. Nyt kun tämän tyylisiä treenejä on jokunen takana niin se on alkanut tuntumaan ihan mukavalta. Pummpia on saanut hyvin lihaksiin ja se mikä on ollu erikoista niin on tuntunut että lihakset pysyy pumpissa päivän tai kaks vielä treenin jälkeen. Yksi iso muutos treeneissä on myös se että erikoistekniikoiden (pakkotoistot, negatiiviset, vähennysarjat, yms) käyttö on vähentynyt lähes olemattomiin. Periaatteessa nyt tehdään vain se mitä omilla jaksetaan.

Katsotaan nyt että tuoko tämä tulosta, itse olen hieman skeptinen tän suhteen mutta nyt olen saanu jo tarpeeksi monta paikkaa rikki yrittäen väkisin nostaa treenipainoja isommaksi niin mennään nyt tällä hommalla tuonne jouluun asti ja katsotaan tapahtuuko mitään.

Lauantaina sitten Lahteen katsomaan maamme huippuja NFE:n ja kannustamaan Pauliinaa woman’s physique luokassa:)

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s