Diettiprojekti alkaa:)

Nytpäs on saatu tuo EM-kisaprojekti hienoon päätökseen ja palattu taas normi arkeen. Vaan eihän se arki mitään olisi jos ei jonkinlaista projektia aloittaisi. Tuossa kesän aikana pääsi mies vähän huonoon kuntoon joten nyt on aika ottaa ihteä niskasta kiinni ja aloittaa oikea DIETTI:)

Elikkäs seuraavat 12 viikkoa mennään tiukalla ruokavaliolla ja tavoitteena on polttaa tuota läskiä pois. Sovellan tässä projektissa niin sanotusti kiireiseen arkirytmiin sopivaa treeniä sekä hyvin perusruokia sisältävää ruokavaliota. Eli treenin määrä on 60min 3x viikossa. Treenivälineenä ainoastaan kahvakuulat ja dippiteline sekä leuanvetotanko.

Ruokavalio on myös perussettiä, 6-7 ateriaa päivässä ja kaloreita nyt alkuun menee n.2700/pv. Tässäpä kuva viime lauantai aamulta eli lähtö tilanne

IMG_1391

Painoa oli tuossa 85,1. Puntarilla on tarkoitus käydä aina lauantai aamuisin mutta mitään kilotavoitetta ei ole vaan ainoastaan rasvaprosentin pienentäminen.

Ravinnosta tulee myöhemmin lisää, sen verran vaan tässä kolmen päivän kokemuksella voin sanoa että nälkä on!!

Tässäpä vielä tämän päivän treenit

Kuntopyörää ja liikkuvuusharjoituksia alkuun yht n.15min

Yhden käden etuheilautus 20kg 1/1min

Tempaus 20kg 10/10 toistoa, 24kg 10/10, 30kg 10/10 36kg 3×10/10toistoa

Leuanveto leveä myötäote 10,8,6 BW

Kulmasoutu ja etunoja punnerrus superina siten että 10 toistoa soutua 2x30kg kuulilla ja perään 20 punnerrusta tämä kolme kertaa

istumaan nousuja 3×10 16kg kuula suorilla käsillä

Kokonaiskesto 55min

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s