Diettiä takana 4 viikkoa

Huh, pari viikkoa ollu semmoista lentoa ettei ole kerennyt tännekkään mitään jaarittelemaan:) Junnujen jääkiekkokausi pyörähti tuossa käyntiin ja sehän tietää myös koutsille lisää duunia. Mahtavalla fiiliksellä lähdettiin jäälle ja aika lailla pysstyssäkin pysyttiin:) Mutta sitten itse diettaamiseen. Vaikka arkirutiinien ja töiden yhteen sovittaminen on hiukan haastavaa niiin hyvin on dietissä pysytty ja vähän alkaa jo tulostakin näkyä. Monesti ihmiset sanoo että on hankalaa noudattaa ruokavaliota kun on kaikenlaisia menoja. Noh, otetaanpa esimerkiksi vaikka mun tiistai päivä. Herätys klo 4.15 kahvi ja vitskut naamariin ja töihin Lujalle. klo 6.00 aamupala (kahvitauko), klo 9.00 välipala (toinen kahvitauko) klo 11.30 lounas(ruokatunti) työt päättyy klo 13.30 ja olen kotona klo 14 jolloin välipala. Tämän jälkeen ruuanlaittoa ja lasten läksyistä huolehtimen. Klo 16 pieni ateria ja n.16.20 jäähallille siellä treenien veto 17-17.50 kotona n.18.20 josta suoraan treenaamaan kotona n.19.40 ja iltapalan sekä seuraavan päivän työssä syötävien eväiden valmistelu. Tähän kun sitten lisätään muuttuvat tekijät eli missä lapset milloinkin menee, kaupassa käynnit, pihahommat yms. niin aika haipakkaa saa mennä. Mutta hyvällä sunnittelulla ja valmistelulla kaikesta selviää. Nukkumaan olisi päästävä aina viimeistään klo 22.00

Tosiaan dietti on edennyt hyvin ja nyt on kiristetty ruuvia sen verran että joka lauantai pystytään pitämään tankkauspäivä. Paino oli nyt lauantaina 80.9kg eli n.4,5kg on lahteny neljässä viikossa. Tankkauspäivä nostaa painoa n.1,5 – 2kg mutta se on jo seuraavan viikon ti tai ke yleensä hävinnyt. Tankkauspäivänä syön paljon kaikkea mitä mieli tekee, etupäässä normaalia ruokaa mutta vähintään yhden suklaalevyn ja jäätelöä syön myös.

Se täytyy vielä mainita että treenit on kulkenut aivan uskomattoman hyvin vaikka paino laske koko ajan. Kuulan kisaliikkeissä on reeneissä tullut jopa omia uusia reeniennätyksiä ja leuanvetoja ja dippejä en muistaakseni koskaan ole tehny tälläisten lisäpainojen kanssa. Uskon että suuri vaikutus treeneihin on hyvillä lisäravinteillä ja oikeanlaisten ruokien syönti treenin ympärillä. Tarkempaa tietoa mitä syön ja mitä ravinteita käytän tulee myöhemmässä vaiheessa diettiä.

Nyt tämä lähtee nukkumaan:)

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s