Dietti ruuat ja lisäravinteet

Hupsista kun taas vierähti pari viikkoa etten ole tänne kerennyt dietin etenemistä päivittelemään. Aloitetaanpas viikosta kuusi. 6. viikko oli erittäin raskas kaikin puolin. Oli erittäin paljon kaikkea puuhaa ja lepo jäi todella vähäiseksi. Paino tipahti kuitenki lukemiin 79,9 mutta treenit ei juurikaan kulkenut ja oli vähän väkinäistä tekemistä. Lauantaina tehtiin hyvä tankkaus ja sunnuntaina tein sitten uusia säätöjä ruokavalioon. Siitä seurasi parin päivän vatsan totaalinen jumitus ja erittäin huono olo. samaan aikaan oli myös kurkku kipeä ja vähän nuhainen olo. Onneksi sitten keskiviikkona elimistö rupesi taas toimimaan normaalisti ja ruokavalion säädöt osoittivat toimivuuden jo loppuviikosta. Olo oli taas energisempi ja perjantaina tuli aivan huippuluokan treeni, tein kovimman tempaus suorituksen 30kg kuulalla mitä olen koskaan tehnyt:)) ja paino oli perjantai aamuna 79.2.

Dietin alussa sanoin että treeneissä tullaan käyttämään ainoastaan kuulaa, leuanvetoja ja dippejä. Näin on tähän asti menty mutta viime viikolla mukaan tuli lisää puntti touhua, Nyt on mukana pystypunnerrus, kyykky,askelkyykky ja maastaveto sekä noi dippi ja leuat.

Tilanne on nyt se että painon ei tarvi enää laskea yhtään mutta rasvaa sais kyllä vielä kadota. Viime viikolla tehdyt säädöt ruokavalioon tukevat nyt tätä tavoitetta ja samoin nuo treeneihin tehdyt muutokset.

Mutta käydäänpäs läpi tuo ensimmäisen kuuden viikon ravinnot. Ja nyt sitten huomatkaa että jokainen on yksilö ja jokaisella on erillainen aineenvaihdunta joten välttämättä suoraan ei näitä syömisiä kopioida. Näinpä päivät rytmittyi:

klo 6.00 4 paistettua kananmunaa, 1 tomaatti, +kurkkua.

klo 9.00 maustamaton rahka 250g+1 banaani, 10g rypsiöljyä

klo 11.15-11.30 300g kasviksiaI(yleensä pakaste kruunukasvikset/puutarhurin sekoitus) 150 tonnikalaa öljyssä, 10g öljyä

klo 14 250g Maustamatonta rahkaa, 1 omena ja marjoja 10g öljyä

Treenin ympärillä Supermass nutritionin prezone, intrazone, osmopure ja afterzone

Jos ei ollut treenipäivä niin päivällinen oli Pro meal. Tosinaan otin promealin lounaalla ja tuon kasvisliha aterian klo17.00

klo 20 Kaurapuuro (80g hiutaleita) 200g raejuustoa, marjoja reilusti ja 10g öljyä ja juustoa 40g

vaihtelua tein siten että tonnikalan paikalla saattoi olla jauhelihaa tai seitiä tai kanaa

Lisäksi käytössä oli Muscletor,DAA+ZMA, 2000mg C-vitamiinia, omega-3.

Tämä toimi erittäin hyvin ja uskon että varsinkin tuo muscletor on erittäin tehokas apu dietillä lihaksen säilyvyyden kannalta.

Tärkeintä tässä hommassa on kuitenkin säännöllisyys, joka päivä samat ateriat samaan kellon aikaan niin toimii. Nyt tuohon on tehty ruoka-aineiden osalta hiukan muutoksia ja rytmiäkin on hieman muutettu, katsotaan miten homma jatkuu. Nyt on tässä vähän speciaali viikonloppu kun vietämme Marjon kanssa 11.hääpäivää joten sen kunniaksi syön kaksi päivää kaikkea herkkua mutta maanantaina palataan jälleen ruotuun.

Ensi viikolla rauta on varmasti kevyttä sillä uutta taustahälyä tarttui mukaani!!

IMG_1694

Kovia treenejä kaikille!!!

-J-

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s