9.dietti viikko

Näinpäs sitä on yhdeksän viikkoa tietattu ja paino meni tuossa jo lukemiin 77,8kg. Päätin ottaa jo sitten rennomman viikonlopun kun oli ohjelmassa kahvakuulaurheilijoiden mitallikahveja perjantaina ja lauantaina tuli mukavia vieraita joten laitettiin hyvää ruokaa ja juomaa (eikä punnittu grammoja). Omasta mielestä oon suht tyytyväinen mihin kondikseen tähän mennessä on lähdöstä päästy.

IMG_1748IMG_1743

IMG_1732

Toki matkaa huippukireyksiin on vielä paljon ja varsinkin nuo vatsaläskit on meikäläisen riesana. Tähän kuntoon päästiin tosiaan 9 viikon tarkalla syömisellä ja 3 kertaa viikossa treenaamalla. Mitään ns.laihdutus/rasvanpoltto valmisteita ei ollut käytössä ja yhtään lenkkiä en ole tehnyt.

On ollut hieno huomata kuinka pienet asiat ravinnossa vaikuttavat kehon koostumukseen ja lopun pelissä kuinka helpolla tuota läskiä saa kehosta pois.

Nyt en tässä vaiheessa halua enää painoa yhtään alemmas joten lähden jo vähitellen nostamaan kaloreita ylöspäin jotta saataisiin myös treenitehoja lisää. Mutta kyllä tälläinen pieni harjoitus dietti antoi niin paljon motivaatiota treenaamiseen ja syömiseen että jossain vaiheessa tuun varmasti tekemään sen vedon jossa sitten haetaan jo sitä oikeesti tiukkaa kondista.

Mutta nyt saimme juuri hienoja uutisia että Marjo on saanut edustuspaikan Dublinin MM-kisoihin kahvakuulaurheilussa, joten keskitymme nyt näiden treenijuttujen osalta siihen tai ehkä nyt aluksi pitää selvittää että saadaanko mitenkään matkakassaa kasaan:)

Blogiin päivitellään kuulumisia aina kun keretään, mutta nyt täältä tähän.

-J-

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s