Kessee kohti…

Siitäpä on taas hurahtanut aikaa ku oon viimeksi joutanu tänne kuulumisia päivittelemään mutta tässäpä näitä nyt tulee. Talvi on pikkuhiljaa kääntymässä jo kevääksi ja vähitellen kaikkien huulilla pyörii sana kesäkunto…

Mulla muutama asiakas aloitti dietin heti vuoden alusta ja tulokset on ollut hyviä. Kaikilla on paino lähtenyt tasaiseen laskuun. Kesäksi ehtii vielä hyvin kuntoon kun pistää syömiset kohilleen ja muistaa reenata kunnolla:)

Itsellä on treenit sujunut aivan mainiosti. Reenasin tuossa jonkusen viikon siten että oli neljä treeniä per viikko mutta jälleen jouduin toteamaan etten ole enää parikymppinen enkä palautunut treeneistä kunnolla. Viime viikolla kolmijakoinen ohjelma käyttöön ja kolme treeniä joissa kaikissa pääliikkeiden sarjapainoja sai heti lisätä!! Ihan toivotusti massaa ei nyt ole tullut syksyn diettaamisen jälkeen. Silloin paino oli alimmillaan 77,4 ja nyt 83,8kg. Päätinpä sitten viime viikolla että asiaan täytyy panostaa hiukkasen enemmän ja laskeskelin hyvin tarkan ruokavalion myös itselle. Jännityksellä odotan mitä saan seuraavan 12 viikon aikana kropassa aikaan kun noudatetaan tiukkaa ruokavaliota ja treenataan kovaa. Homma on laskettu siten että protskuja ja hiilareita tulee juuri sen verran että lihaskasvu on mahdollista muttei ammuta yli jotta rasvaa ei kertyisi lisää.

11.3. salillemme tulee Easywayn kaverit Inbody laitteen kanssa tekemään kehonkoostumus mittauksia (tuonne muuten kannattaa tulla, on uusin Inbody laite käytössä). tuolloin itsekkin mittaan lukemat jotta näkee vähän missä mennään.

En aseta tähän 12 viikon jaksoon oikeastaan mitään tavoitetta, katsotaan mitä systemaattinen syöminen ja kova treeni nyt saa aikaan. Näkkeepähän sitte että pystyykö tällä iällä vielä saamaan sitä lihasta lisää…

Reenistä vielä sen verran että aika fiiliksen mukaaan meen, jako on tällä hetkellä perinteinen rinta,hartiat,ojentajat sitten selkä, hauis ja jalat kokonaisuutena kolmantena päivänä ja ainoastaan kolme treeniä viikossa. Lihashuoltoa tehdään pari kertaa viikossa ihan kunnolla 1,5-2h kerrallaan ja joka päivä pyrin vähän venyttelemään.

Näillä mennään, viikon päästä katsotaan taas vaakaa:)

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s