Ruokaa ja treeniä

20160224_160342

Tulipahan tuossa haettua vähän kanaa… Iso kiitos meidän paikalliselle S-kauppiaalle Marikalle. Tuota kanaa menee nimittäin nykyään 600g päivässä, tein tasapuolisen jaon Marjo saa 100g päivässä ja minä 500g päivässä. Ihan reilua mun mielestä:)

Joo tosiaan tuossa syksyn dietti kokeilun jälkeen lähdin innokkaana rakentamaan lisää massaa mutta sitten alkoikin maha tökkimään  eikä minkään sortin hiilihydraatti tahtonut imeytyä kroppaan. Meinas siinä olla jo hermot kireällä koska lihaskasvu vaatii hiilaria ja mulla vaan aina turpos maha kun yritin jotain hiilaria syödä. Sitten monen kokemuksen kautta löysin ne mun mahalle sopivat hiilarilähteet, käytännössä ne on jasmine riisi ja kaurahiutaleet. Siitäpä se oli sitten helppo rakentaa tämän hetkinen ”dietti”.  Kolmella aterialla riisiä ja kahdella kauraa, yksi lisäravinne ateria ja iltapala koostuukin sitten protskusta ja rasvasta. Parasta on se että nyt menee jo 300g hiilaria päivässä ja vatsa pelittää mainiosti sekä on energiaa reenata ja hoitaa arki askareet.

Tätä diettiä oon pitäny 3 viikkoa ja paino on noussut 1,4kg ja vyötärö on pienentyny puoli senttiä. Toki puoli senttiä ei oo oikeastaan mitään(menee vielä mittauksen virhe marginaaliin:) mutta pääasia on ettei vyötärö kasva vaikka paino vähän nousee.

Treenit on kyllä maistunut erittäin hyvin. Pääsääntöisesti olen tehny enemmän volyymiä ja pyrkinyt erittäin tarkkaan lihastuntumaan. Erittäin mielenkiinnolla olen seuraillut mitä vinkkejä Takamaan Tomi heittelee tuolla youtuben puolella, sitä kautta pikkuhiljaa oon alkanut itekki uskoa että A) vanhankin mies voi kehittyä ja B) välttämättä ne painot ei tarvitse olla aina älyttömän suuret. Paras esimerkki tästä oli viime lauantain jalkatreenin pohje osio. Ajatus oli että pitäisi saada tuntuma pohkeen ulkoreunaan. Liikkeenä oli pohkeet istuen koneessa. En laittanu laitteeseemme painoja ku 20kg, sitten sormet siihen kohtaan pohjetta mihin halusin liikkeen ottavan. Tunnustelin että millä liikealueella paine pysyi halutussa kohdassa ja hinkutin siinä jonku 4 sarjaa tarkasti. Toistoja sarjaa kohden tein aina niin kauan kun sain tuntuman pidettyä oikeassa paikassa. Seuraavan päivän fiilis oli aivan mahtava, heti tunsin että pohkeet oli kipeytyneet juuri oikeasta kohdasta ja dominoivampi sisäpuoli ei ollut lainkaan kipeä. Eli kun malttaa pitää ajatuksen mukana niin tulosta tulee varmasti.

Jaahans, nyt mukavaa lauantai-iltaa kaikille. Lähden nauttimaan levyn suklaata:)

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s